در یک تحقیق افرادیکه در ورزش صبحگاهی شرکت کرده بودند با تمرکز و انرژی بیشتری کار روزانه خود را انجام دادند.
تحقیقات طولانی مدت نشان دادند افرادیکه در ورزش صبحگاهی شرکت میکنند احتمال اینکه عادت به ورزش کردن را کنار بگذارند نسبت به افرادیکه در ساعات دیگری از روز ورزش میکنند، بسیار کمتر است.
برای بسیاری از افراد ورزش صبحگاهی بسیار مناسب تر است زیرا احتمال اینکه بعد از اتمام مشغله های کاری خسته باشند و از ورزش کردن صرف نظر کنند بسیار زیاد است.
ورزش صبحگاهی شدید با شکم خالی می تواند باعث از دست دادن عضلات شود و این با هدف از دست دادن چربی بدن بسیار متفاوت است. به همین دلیل این نکته را باید به خاطر سپرد که قبل از تمرینات باید یک صبحانه سرشار از پروتئین خورده شود تا بدن به علت فقدان انرژی مجبور به سوزاندن پروتئین نشود.
اگر به هر دلیلی این امکان وجود نداشت که قبل از تمرین صبحگاهی، صبحانه مصرف شود باید شدت تمرینات به علت پایین بودن سطح انرژی کاهش یابد.

2.معايب ورزش صبحگاهی

تمرینات صبحگاهی شدید می تواند شرایط استرس زایی به بدن وارد کند. زمانیکه بدن به ورزش کردن در صبح عادت ندارد این شرایط استرس زا بیشتر بدن را تحت تاثیر قرار میدهد. پس برای جلوگیری از آسیب و کاهش شرایط استرس زا باید شدت تمرینات را پایین آورد و پس از اینکه بدن به ورزش صبحگاهی عادت کرد یا به عبارت دیگر به تمرین در صبح سازگار شد می توان به تدریج به شدت تمرینات افزود.
ادامه دارد…

3.بهبود عملکرد ورزشی با تمرین در عصر.

این نکته برای ورزشکاران حرفه ای که در تیم های مختلف فعالیت می کنند بسیار مهم است. تحقیقات زیادی در این زمینه انجام شده است. در چندین تحقیق که در آنها به ورزشکاران در صبح و عصر تمرین داده بودند، نتیجه گرفتند که عملکرد ورزشی، قدرت و توان در ورزشکاران در عصر بهتر از صبح بود…..
غذا #دارو #طب #فواید #خواص #عسل #سوپر #مارکت #خوراک #فود #رستوران # درمان #رژیم #ورزش #سلامتی#فروشگاه #فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X