کورکومین و جینجرول در چای زنجبیل زردچوبه،هستند که از خواص ضد درد بهره می برند، از این رو، می توانند به تسکین درد در سراسر بدن کمک کنند.
زردچوبه:
ریشه زردچوبه من تازه حاوی ترکیبات زیست فعال به نام کورکومین است که از خواص ضد التهاب و آنتی اکسیدانی قوی برخوردار است. اگر به ریشه تازه زردچوبه دسترسی ندارید، پودر زردچوبه ارگانیک جایگزین خوبی برای آن است.خواص ضدالتهابی زردچوبه باعث می‌شود تا ورم و آماس مفاصل در افراد بهبود بیابد و از علائم آزاردهنده و دردناک این مشکل کم بشود.
زنجبیل:
جینجرول، ماده فعال موجود در زنجبیل از خواص ضد تهوع، ضد التهاب و ضد سرطان برخوردار است.
دارچین مملو از ترکیبات مفیدی است که می توانند باعث لاغری و کاهش وزن شوند، به بهبود سلامت قلب کمک کرده و سندروم پیش از قاعدگی را درمان کنند.
سنجد در بهبود اسهال بسیار موثر است ولی در عین حال مصرف زیاد آن باعث یبوست میشود و از آنجاییکه گیاه بدون ضرری است جایگزین خوبی برای داروهای شیمیایی ضد اسهال برای کودکان میباشد از طرف دیگر باعث از بین بردن سم های موجود در روده و معده میشود در نتیجه باعث مشکلات گوارشی بسیاری میشود.
در این دمنوش میشه از پودر زنجیل، دارچین و سنجد هم استفاده کرد

.#غذا #دارو #طب #فواید #خواص #عسل #سوپر #مارکت #خوراک #فود #رستوران # درمان #رژیم #ورزش #سلامتی#فروشگاه #فروش #موادغذایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X